Syyskausi 2013 päätettiin iloisissa merkeissä

Keskiviikkona 18.12. pidettiin judon syyskauden päättäjäiset Vuosaaren urheiltalolla. Tapahtuma aloitettiin tunnin mittaisella yhteissellä judotreenillä omalla tatamilla. Treenit sai kunnian juonia Tapsa, joka kehitti toinen toistaan haastavampia ja hauskempia harjoitteita. Aluksi hieman painittiin mm. perinteistä merimiespainia, hieman eksoottisempaa peukkupainia ja perinteistä mattorandoria. Sitten panoksia kasvatettiin ja ruvettiin vetämään köyttä ja ottamaan mattorandoria yksi aikuinen vst. kaksi junnua periaatteella. Lopuksi otettiin vielä yhteistoimintaa vaativia liukuhihnakuljetusversioita, niin vöillä, jaloilla kuin vartalollakin.

Judotreenien päätteeksi jaettiin syyskauden perusteella tunnustuksia harjoittelijoille. Tällä kertaa palkintoja saivat peruskurssilta William (loistavasta kotisalikisa esityksestä), Jani, Essi ja Siiri (kaikille palkinto läsnäolosta ja hyvästä harjoittelusta). Jatkokurssin palkinnot kävivät pokkaamassa Thomas ja Linus (tunnollisesta harjoittelusta ja asenteesta) sekä Adam ja Myrsky (ovat esittäneet henkistä kasvamista ja asenteen parannusta).

Tatami osuuden jälkeen siirryttiin yhdessä uimahallin puolelle ja seuralle varattuihin tilaussaunoihin. Tarjolla oli hieman purtavaa ja juotavaa, joiden avustamana juhlijat jaksoivat polskia lopun puolitoista tuntia altailla. :)

Kiitos kuluneesta syksystä kaikille harjoittelijoille, ohjaajille ja harjoittelijoiden vanhemmille. Ohjatut harjoitukset jatkuvat taas keväällä 2014 loppiaisen jälkeen, joten ensimmäiset harjoitukset ovat keskiviikkona 8.1.2014.

-TT