Judokausi 2016-2017

Ohjatut harjoitukset alkavat kaikilla seuran judokoilla, sekä junnuilla että aikuisilla maanantaina 5. syyskuuta. Junnujen harjoitukset alkavat klo 18.00 ja päättyvät klo 19.15. Aikuisten/vanhempien junnujen harjoitukset alkavat heti perään klo 19.15 ja päättyvät klo 20.45. Jatkossa harjoitukset ovat aina maanantaisin ja keskiviikkoisin samoihin aikoihin molemmilla ryhmillä eli 18.00-19.15 ja 19.15-20.45.

Seuran tilanne on hankala niin taloudellisesti kuin resurssienkin puolesta, mutta teemme edelleen töitä sen eteen että saisimme tulevan judokauden vauhtiin ja kaikille laadukkaita harjoituksia. Hankalasta tilanteesta johtuen seura joutui luopumaan lauantain salivuoroista, joten kaikkien harjoitukset ovat jatkossa maanantaisin ja keskiviikkoisin. Tällä haetaan rahallisia säästöjä, jotta seura pystyy maksamaan nykyiset salivuokrat, joita kaupunki ei enää tänä syksynä tue entiseen malliin.

Mukavaa judosyksyä kaikille ja koitetaan kaikesta huolimatta nauttia judosta hyvässä hengessä!

Terveisin
Budoviikinkien judo-ohjaajat:
Ilkka Saarinen, Anna Karvonen, Timo Mytty, Mikko Kanerva, Teemu Tammivaara, Ilkka Vaara, Matti Lanu ja Tapio Taipalus.