Syyskauden 2015 päättäjäiset

Vuoden 2015 päätteeksi järjestimme koko seuran yhteiset päättäjäiset. Ilta alkoi yhteisharjoituksilla, joissa pääpaino oli leikeillä, joskus hieman judolla höystettynä. Timo opetti meille, miten neljä ihmistä pystyy kulkemaan salin päästä päähän kolmella jalalla ja kolmella kädellä tai neljällä jalalla ja yhdellä mahalla.

Tunnin tatamiosuuden jälkeen jaoimme palkintoja hyvin harjoitelleille junioreille ja ahkerille vetäjille.

Tämän jälkeen siirryimme uimahallin puolelle saunomaan, uimaan ja napostelemaan eväitä. Uimahallilla rohkeimmat hyppäsivät viiden metrin tasanteelta. Myös vesiliukumäessä otettiin miehestä mittaa. Nopeimmat laskivat liukumäen alle kahdeksassa sekunnissa!

Mennyt syksy oli poikkeuksellisen haastava seuralle. Kukaan seuran mustavöisistä ei pystynyt olemaan mukana seuran toiminnassa kauden alkaessa loukkaantumisten ja perhesyiden takia. Onneksi seuran muut ohjaajat venyivät ja hoitivat syyskuun harjoitukset hienosti ja olivat tämän jälkeenkin vahvasti mukana. Heille suuri kiitos siitä, että syyskausi saatiin kunnialla hoidetuksi.

Hyvää ja rauhallista loppuvuotta ja uutta vuotta 2016 kaikille judokoille ja heidän vanhemmilleen! Seuraavat ohjatut harjoitukset ovat maanantaina 11. tammikuuta.