Budoviikingit vahvoja Porvoon Junnu Cupissa 11.5.2014

Porvoon mitalikolmikko: Leevi, William ja JaniBudoviikinkien joukkue Porvoon Junnu Cupissa 11.5.2014 koostui yhdeksästä ottelijasta, joista monelle tämä oli vasta toinen seuran ulkopuolinen kilpailu. Toista kertaa kilpatatamille astelivat Jani, Leevi, Markus ja William. Muut mukaan lähteneet hieman jo kokeneemmat Junnu Cup -kävijät olivat Riikka, Mirko, Myrsky, Alican ja Ivan.

Budoviikinkien ottelijat esittivät läpi päivän vahvoja otteita. Selkeää kehitystä oli havaittavissa edelliseen monen kilpailijan otteissa. Erityisesti Janin, Leevin ja Markuksen otteista näkyi hyvä harjoittelumotivaatio. Janin esitys oli niin vakuuttava, että se toi hänelle ykköspalkinnon hienolla judolla ja viime kerran pettymykset oli sillä kuitattu. Päivän ehkä komeimmasta ipponista vastasi Mirko, jonka lonkkaheitto antoi kovan kyydin vastustajalle. Mitaleille ylsi yhteensä viisi budoviikinkiä ja otteluvoittoja saivat tililleen lähes kaikki.

Budoviikingit oli kisojen mitalitilastossa sijalla 7. parhaana Helsinkiläisseurana. Vau! :)

Tarkemmat tulokset ja ottelukaaviot löytyvät judoshiai.fi-sivustolta.

-TT