Vuoden 2016 ensimmäinen Junnu Cup

Sunnuntaina 24. tammikuuta moni alkeiskurssilainen osallistuu ensimmäisiin judokisoihinsa, Junnu Cupiin. Mukana on toki myös jatkokurssilaisia. Junnu Cup on juuri sopivan oloinen kisa vähän kilpailleille. Vuosaaresta lähtee 12 nuoren joukko Järvenpäähän ottamaan mittaa muiden seurojen judokoista. Kisoihin on ilmoittautunut 170 judokaa, ensimmäistä kertaa myös aikuisia. Osallistujat jaetaan vyö-, ikä- ja painoluokkiin. Tytöille ja pojille on omat sarjansa. Tavoitteena on, että jokaisella olisi mahdollisimman samanpainoisia vastustajia, joilla on suurinpiirtein yhtä pitkä judotausta (valko- ja keltavöiset keskenään, ja oranssit ja vihreät keskenään).

Kokoonnumme hieman ennen aamukahdeksaa Vuosaaren urheilutalolla (osa menee suoraan kisapaikalle). Päivästä voi tulla pitkä, koska osallistujia on paljon. Kilpailukutsusta löytyvät tarkemmat osoite- ja aikataulutiedot (http://www.etelasuomenjudo.fi/@Bin/305183/Junnu+Cup+1-2016+kutsu.pdf).